Pogreb s. M. Ljiljane (Ane) Miković
Dana 8. listopada 2025. godine ispratile smo našu s. M. Ljiljanu Anu Miković i od nje se oprostile na Bajskom groblju u...
PREMINULA S. M. LJILJANA (ANA) MIKOVIĆ
s. M. Ljiljana (Ana) Miković preminula je u domu za njegu starih i nemoćnih lica Vila Vesta u nedjelju, 5. listopada 2025. godine u 86. godini...
26. MEĐUNARODNI MARIOLOŠKO-MARIJANSKI KONGRES
Misa zadušnica i sprovodni obredi s. Blaženke Ruže Dubravac
Redovnica Družbe sestara Naše Gospe s. M. Blaženka Ruža Dubravac preminula je 26. srpnja 2025. u 76. godini života i 55....
PREMINULA S. M. BLAŽENKA RUŽA DUBRAVAC
Dana 26. srpnja 2025. godine u 76. godini života i 55. godini redovništva, u KBC Osijek preminula je s. M. Blaženka Ruža...
U Lovranu predstavljena knjiga s. Thee
U okviru programa Mediteranskih teoloških susreta koji se održavaju u Lovranu od 13. do 19. srpnja 2025. godine u četvrtak, 17. srpnja 2025. u 19 sati...
Pogreb s. M. Nives Kuhar
Dana 8. srpnja 2025. godine ispratile smo našu s. M. Nives Kuhar i od nje se oprostile na groblju Mirogoj zajedno s njenom obitelji, prijateljima,...
Nova knjiga Ane Thee Filipović: ‘Crkva i teologija u svijetu koji se mijenja’
"U izdanju Kršćanske sadašnjosti i Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu objavljena je nova knjiga prof. dr. sc. Ane Thee Filipović...
PREMINULA S. M. NIVES KUHAR
s. M. Nives (Vida) Kuhar preminula je u samostanskoj zajednici u Zagrebu u srijedu, 2. srpnja 2025. godine u 91. godini života i 69. godini redovništva....
Ana Thea Filipović: Učiti živjeti zajedno
Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi
Učiti živjeti zajedno jedan je od četiriju stupova cjeloživotnog učenja koje navodi preporuka UNESCO-u Međunarodne komisije za razvoj obrazovanja u 21. stoljeću. Učenje suživota s drugima usko je povezano s ostalim sastavnicama obrazovanja: Promicanjem razvoja osobe, stjecanjem znanja te osposobljavanjem za zanimanje i preuzimanje odgovornosti u svijetu rada.
Knjiga polazi od aktualnih zahtjeva za intenziviranjem socijalnog učenja i propituje različita značenje i očekivanja koja se pridaju pojmu socijalnog učenja i socijalne kompetencije te s njima semantički srodnih konstrukata socijalno-emocionalnog učenja, empatije, socijalne odgovornosti i socijalne osjetljivosti, socijalno-dijakonijskog učenja, učenja za jedan svijet.
Istraživačka perspektiva je prvenstveno pedagoška, a izvorna motivacija je teološka. Polazište relgiijskopedagoškog i teološkog govora je uvjerenje da su vjerske zajednice pozvane iznijeti na vidjelo humanizirajući potencijal religija, koji je u stanju dati posebnu snagu socijalnom i moralnom odgoju i učenju. Riječ je o religioznom odgoju i obrazovanju koje, afirmirajući osobe istodobno promiče religijama inherentne vrednote zajedništva i uključenosti.
Autorica je profesorica na Katoličkome bogoslovnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, pročelnica Katedre religijske pedagogije i katehetike i predstojnica Katehetskog instituta. Redovita je članica Europske akademije znanosti i umjetnosti, Međunarodne akademije praktičke teologije, Europskog foruma za školski vjeronauk, Europskog društva znanosti Hrvatske.
http://www.ks.hr/uciti-zivjeti-zajedno
