PREMINULA S. M. NIVES KUHAR
s. M. Nives (Vida) Kuhar preminula je u samostanskoj zajednici u Zagrebu u srijedu, 2. srpnja 2025. godine u 91. godini života i 69. godini redovništva....

NOVA VRHOVNA UPRAVA DRUŽBE
Dvadesetprvi Generalni izborni i radni kapitul Družbe sestara Naše Gospe koja ima svoje sjedište u Zagrebu, Primorska 20, održan je od petka, 20....
_748_342_s_c1.jpg)
Korizmeni susret nadbiskupa Kutleše i redovnica Zagrebačke nadbiskupije
Korizmeni susret zagrebačkog nadbiskupa Dražena Kutleše i redovnica koje djeluju na području Zagrebačke nadbiskupije održan je u ponedjeljak 7. travnja...
_748_342_s_c1.jpg)
SPROVOD S. ADMIRATE MIKLAUŽIĆ
S. Admirata je sahranjena 1. travnja 2025. godine u Zagrebu na groblju Mirogoj u sestarki grob. Sprovodne obrede vodio je o. Zlatko...

Izlet volontera u Davor
Volonteri Župe sv. Blaža iz Zagreba, koji redovito brinu o urednosti župne crkve, rado su se odazvali na poziv s. Justine, koja aktivno djeluje u župi,...

Duhovna obnova
Dana 23. ožujka 2025. godine u samostanu Marijinih sestara održana je mjesečna duhovna obnova koju je predvodio don Josip Radić. Susret smo započeli...

Godišnji sastanak Upravnog odbora i Radne skupine
RENATE (Religious in Europe Networking Against Trafficking and Exploitation) Autor: s. Stanka Oršolić DSNG
Od 10. do 14. ožujka 2025. godine s....

DUHOVNE VJEŽBE
U našem samostanu u Remetama, Bukovačka 316, dvadeset sestara obavlja duhovne vježbe. Voditelj je p. Mirko Nikolić DI.

SPROVOD S. GRACIJE ŠAINČEVIĆ
S. Gracija je sahranjena u ponedjeljak, 1. srpnja 2024. godine. Sahranjena je na mjesnom groblju u Slavonskom Brodu u sestarki grob. Sprovodne...


Ana Thea Filipović: Učiti živjeti zajedno
Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi
Učiti živjeti zajedno jedan je od četiriju stupova cjeloživotnog učenja koje navodi preporuka UNESCO-u Međunarodne komisije za razvoj obrazovanja u 21. stoljeću. Učenje suživota s drugima usko je povezano s ostalim sastavnicama obrazovanja: Promicanjem razvoja osobe, stjecanjem znanja te osposobljavanjem za zanimanje i preuzimanje odgovornosti u svijetu rada.
Knjiga polazi od aktualnih zahtjeva za intenziviranjem socijalnog učenja i propituje različita značenje i očekivanja koja se pridaju pojmu socijalnog učenja i socijalne kompetencije te s njima semantički srodnih konstrukata socijalno-emocionalnog učenja, empatije, socijalne odgovornosti i socijalne osjetljivosti, socijalno-dijakonijskog učenja, učenja za jedan svijet.
Istraživačka perspektiva je prvenstveno pedagoška, a izvorna motivacija je teološka. Polazište relgiijskopedagoškog i teološkog govora je uvjerenje da su vjerske zajednice pozvane iznijeti na vidjelo humanizirajući potencijal religija, koji je u stanju dati posebnu snagu socijalnom i moralnom odgoju i učenju. Riječ je o religioznom odgoju i obrazovanju koje, afirmirajući osobe istodobno promiče religijama inherentne vrednote zajedništva i uključenosti.
Autorica je profesorica na Katoličkome bogoslovnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, pročelnica Katedre religijske pedagogije i katehetike i predstojnica Katehetskog instituta. Redovita je članica Europske akademije znanosti i umjetnosti, Međunarodne akademije praktičke teologije, Europskog foruma za školski vjeronauk, Europskog društva znanosti Hrvatske.
http://www.ks.hr/uciti-zivjeti-zajedno